Sunday, November 9, 2008

gray and bone and lonely

I wonder why I'm so drawn to gray and bone and lonely. I mean, depression is endearing, you know? Thrift store boots and hole speckled converse covered in mud, gravel from the road pressing and poking against palms and through pants, tissue thin cotton and black courdoroys and waffle tees.. my god, just beautiful. There's something about their ugliness too, like doodles in your math book from a bad day. Doom and gloom man, that's what it's all about.

Je me demande pourquoi je suis attire au gris et l'os et l'isolee. Je veux dire, la depression est mignon, vous me comprendez? Des bottes au magasin de seconde main et les converse truite avec les trous, barde de la boue, graviers au rue pousse et enfonce contre des paumes et a travers du pantalon, coton mince d'etoffe et des velours cotele noir et des t-shirts gaufre.. mon dieu, puree.  Il y a quelque chose au sujet de notre laideur aussi, comme de gribouillage dans votre livre des maths au un mal jour. La perte et la morosite mon potem ca c'est ce dont il s'agit. 

Oh, photo from fotodec

No comments: